KLIENT SERWERA APLIKACYJNEGO SRF DLA SYSTEMU SFW WECON

- Integracja systemu z API Poczty Polskiej. Automatyczny odczyt danych z systemu BackOffice CMS, przygotowanie przesyłek, wydruk etykiet, raportowanie, wysyłanie plików XML na serwery Poczty, etc.
- Dostęp do danych BackOffice CMS za pomocą serwera aplikacyjnego SRF. Połączenie zdalne realizowane za pomocą protokołu SOAP.
- Współpraca z kilkoma bazami danych jednocześnie, podział na instytucje, firmy, grupy, etc.
- Automatyczna replikacja danych w wybranych bazach, utrzymywanie synchronizacji danych między serwerem aplikacyjnym, a lokalną (mobilną) bazą danych.
- Mechanizmy autentykacji i nadawania uprawnień w oparciu o przynależność grup domenowych Microsoft AD. Możliwość autentykacji użytkowników w oparciu o konta systemowe Windows.
- Autoryzacja Klienta SRF kluczem RSA.
* - do instalacji i uruchomienia programu wymagana jest licencja serwera aplikacyjnego SRF. Instalator podpisany jest kwalifikowanym certyfikatem firmy COMODO SIGN CODE wydanym dla firmy WECON C.I.S., jednakże filtry SmartScreen systemu Windows 8 mogą zgłosić problem aplikacji. Należy je zignorować.
MODUŁ INWENTARYZACYJNY MAGAZYNU I BIURA

- Zapis nieukończonej inwentarayzacji w bazie serwera aplikacyjnego.
- Obsługa kilku baz danych jednocześnie.
- Raportowanie po stronie serwera aplikacyjnego zgłoszonych i zinwentaryzowanych obiektów.
- Możliwość 'wypożyczania' lub dzierżawy wybranych obiektów.
- Przeglądanie historii inwentaryzacji zapisanych przez serwer aplikacyjny w centralnej bazie danych.
- Podgląd stanu zinwentaryzowanch obiektów wg daty, właściciela, etc.
* - do instalacji i uruchomienia programu wymagana jest licencja serwera aplikacyjnego SRF. Instalator podpisany jest kwalifikowanym certyfikatem firmy COMODO SIGN CODE wydanym dla firmy WECON C.I.S., jednakże filtry SmartScreen systemu Windows 8 mogą zgłosić problem aplikacji. Należy je zignorować.
MODUŁ POWIADOMIEŃ DLA SYSTEMU SRF

- Tworzenie grup dla organizacji/firm/projektów. Możliwość przypisywania komunikatów do wybranych grup.
- Synchronizacja powiadomień dla jednego użytkownika na kilku urządzeniach poprzez bramę SOAP serwera SRF.
- Możliwość nadawania uprawnień do publikacji w wybranej grupie.
- Podział na kategorie własne (prywatne lub związane z konkretnym projektem).
- Możliwość ustawienia powiadomienia SMS lub e-mail o nadchodzącym powiadomieniu.
* - do instalacji i uruchomienia programu wymagana jest licencja serwera aplikacyjnego SRF. Instalator podpisany jest kwalifikowanym certyfikatem firmy COMODO SIGN CODE wydanym dla firmy WECON C.I.S., jednakże filtry SmartScreen systemu Windows 8 mogą zgłosić problem aplikacji. Należy je zignorować.
PODSYSTEM OBSŁUGI PRODUKCJI YALT

System YALT powstał na potrzeby projektu LUXURY/NEGATIV. Umożliwia prowadzenie ewidencji produkcji, kontrolę magazynową i zaopatrzeniową przedsiębiorstwa wytwarzającego produkty z półproduktów.
- Rejestr produktów, generowanie kart produktowych.
- Pełna integracja z systemem B2B oraz systemem BackOffice CMS.
- Szybkie, automatyczne wystawianie ofert hurtowych.
- Automatyczne generowanie kodów EAN wg parametrów produktu (rozmiary/typy).
- Rejestracja produkcji, raportowanie stanów półproduktów w oparciu o magazyn dostawców.
- Pełna integracja z systemem Wecon SaleTracker, odczytywanie zarejestrowanych transakcji i przypisywanie kodów EAN.
- Wizualne narzędzia do zarządzania podsystemem produktów ShireCMS.
- Obsługa drukarek termicznych Zebra.